torsdag 25 oktober 2007

Nya regler för bloggen

Sedan en tid tillbaka har en eller några satt i system att skriva i kommentarer i min blogg. Den/dessa har många gånger förolämpat andra som kommenterat inlägg. De har också oavsett inläggets art haft ett relativt främlingsfientlig ingång i frågorna.

Jag ser det som väldigt värdefullt att man ska kunna vara anonym när man kommenterar i min blogg. Det ska samtidigt vägas mot hur detta verktyg används (missbrukas) och hur jag bättre ska kunna följa det som skrivs. Jag har därför valt att ändra inställning på kommentarfuktionen så att man från och med nu måste få sitt inlägg godkänt av mig innan det publiceras. Samtidigt ska man även i fortsättningen få vara anonym när man skriver.

Med hopp om ett fortsatt gått samtal på bloggen!

Inga kommentarer: